کلکسیون متال گیر به PS4 هم می آید؛ جزییات فنی بازی روی کنسول ها اعلام شد

به گزارش بهترین عینک آفتابی، کونامی (Konami) به تازگی جزئیات رزولوشن و نرخ فریم Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 را برای پلتفرم های مختلف اعلام نموده است.

کلکسیون متال گیر به PS4 هم می آید؛ جزییات فنی بازی روی کنسول ها اعلام شد

با نزدیک شدن به زمان انتشار، بعضی مسائل در خصوص مجموعه بازی های مخفی کاری محبوب کونامی وجود دارد که ممکن است تجربه را بعضی از بازیکنان اندکی مختل کند. قبلا معین شده بود که این مجموعه فاقد پشتیبانی از کنترل های صفحه کلید و موس روی رایانه های شخصی است.

جالب است بدانید که فقدان ذکر شده تنها مسئله ای نیست که کاربران رایانه های شخصی با آن روبرو هستند. یکی از هواداران متوجه شد که نحوه نامگذاری بازی های این مجموعه، تشخیص اینکه کدام بازی را اجرا می کنید، سخت می نماید. خوشبختانه این موضوع را با آشنا شدن بازیکنان با آیکون های بازی ها می توان را رفع کرد.

حال کونامی در بیانیه ای که به تازگی منتشر نموده، اعلام نموده که Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 روی همه پلتفرم ها به جز نینتندو سوییچ با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60 اجرا می گردد. از طرفی این بازی روی نینتندو سوییچ در حالت دستی با رزولوشن 720p و نرخ فریم 30 و در حالت Docked با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 30 اجرا می گردد که این شاید چندان به مذاق دارندگان سوییچ خوش نیاید. بعلاوه به نظر می رسد که هیچ پلتفرمی بازی را با رزولوشن 4K اجرا نخواهد کرد.

در ابتدا به نظر می رسید که این مجموعه با کیفیت 720p روی همه پلتفرم ها در دسترس قرار گیرد و این موضوع با واکنش منفی بسیاری از هواداران روبرو شد، اما کونامی اکنون این موضوع را انکار می نماید. در حالی که این مجموعه شامل محتوای اضافی زیادی است، با این حال ظاهرا یک پورت نسبتا ساده از مجموعه Metal Gear Solid HD در سال 2012 است.

مجموعه Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) امسال با قیمت 59.99 دلار برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که هر یک از نسخه ها به صورت دیجیتالی با قیمت 19.99 دلار عرضه می شوند. در نهایت نسخه پلی استیشن 4 این مجموعه نیز برای عرضه به صورت دیجیتالی در دست توسعه است و فعلا تاریخ انتشار معینی ندارد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "کلکسیون متال گیر به PS4 هم می آید؛ جزییات فنی بازی روی کنسول ها اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیون متال گیر به PS4 هم می آید؛ جزییات فنی بازی روی کنسول ها اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید