بازی آرکید نو لاک پشت های نینجا به کنسول ها و کامپیوتر می آید

به گزارش بهترین عینک آفتابی، مجموعه لاکپشت های نینجا (Teenage Mutant Ninja Turtles) طرفداران بسیار زیادی در دنیای سرگرمی دارند. این موضوع باعث شد تا از بازی های این مجموعه نیز استقبال بسیار خوبی بشود و حال چندین شرکت در حال ساخت عناوین مختلف از این لاکپشت ها هستند. بیشتر بازی های ساخته شده از لاکپشت های نینجا به سبک بزن بزن بوده و حال نوبت به یک بازی نو در این سبک از این مجموعه رسیده است.

بازی آرکید نو لاک پشت های نینجا به کنسول ها و کامپیوتر می آید

شرکت Raw Thrills و Cradle Games بازی تازه از مجموعه لاکپشت های نینجا با نام لاکپشت های نینجا آرکید: خشم موجودات جهش یافته (Wrath of the Mutants) را معرفی کردند. این بازی قرار است بهار سال آینده برای کنسول های نسل 8 و 9 در کنار کامپیوتر و کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

بازی خشم موجودات جهش یافته در اصل یک پورت از بازی لاکپشت های نینجا آرکید است که در سال 2017 برای کنسول های نسل هشتمی عرضه شد. این بازی دارای حالت همکاری (Co-Op) 4 نفره بوده و از طریق صداگذاران نسخه سریالی لاکپشت های نینجا صداگذاری شده است. در کنار این موارد بازی خشم موجودات جهش یافته دارای یک بخش داستانی و آرکید بوده که مجذوب کنندهیت آن را چندین برابر کرده است.

در این بازی شما تجربه کلاسیک بازی لاکپشت های نینجا آرکید که در سال 2017 عرضه شده بود را خواهید داشت با این تفاوت که 3 منطقه و 6 مبارزه با غولاخر تازه هم به بازی اضافه شده است. در این بازی شما کنترل 4 شخصیت اصلی لاکپشت های نینجا یعنی لئوناردو، مایکل آنجلو، دوناتلو و رافائل را در دست خواهید داشت. این بازی به طور کامل در سبک بزن بزن بوده و در نتیجه تجربه بسیار جالب و مفرحی را برای کاربران رغم خواهد زد.

در تعداد تعداد منطقه ها بازی به 6 عدد ارتقاء پیدا کرده و 13 غولآخر در این بازی وجود دارد. از طرفی بازی برای سخت افزار امروزی بهینه شده که باعث می شود تجربه این مبارزات نه تنها تکرار نباشد، بلکه بسیار لذت بخش و جالب باشد. نرخ فریم بالا در عناوین سبک بزن بزن بسیار اهمیت داشته و همین موضوع باعث شده تا تجربه بازی خشم موجودات جهش یافته در پلتفرم های تازه بسیار مجذوب کننده بشود.

یکی از نکات جالب این بازی، توانایی تجربه آن با حالت 4 نفره همکاری است. در نتیجه دوستان در کنار یکدیگر می توانند بازی خشم موجودات جهش یافته را تجربه کرده و مسیر بازی را با هم طی بکنند. در کنار آن هر کدام از شخصیت های این بازی قابلیت خاصی داشته که باعث می شود عملکرد تیمی در آن اهمیت زیادی داشته باشد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی آرکید نو لاک پشت های نینجا به کنسول ها و کامپیوتر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی آرکید نو لاک پشت های نینجا به کنسول ها و کامپیوتر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید