استارتاپ

گوگل جایگزین یورگن کلوپ می گردد؟

آزمایشگاه DeepMind گوگل در همکاری 3ساله با باشگاه فوتبال لیورپول، از ابزار جدیدی رونمایی کرد که به مربیان در زمینه دستورات تاکتیکی یاری می نماید. بدین ترتیب گوگل میخواهد هوش مصنوعی را وارد دنیای فوتبال کند.

26 فروردین 1403

چگونه عملکرد پردازنده کامپیوتر (CPU) را بهتر کنیم؟

پردازنده های کامپیوتر ها به حدی پیشرفت کرده اند که دیگر نیازی به صرف هزینه هنگفت برای خرید بهترین CPU برای بازی نیست. تعداد هسته های بالا رایج شده است و هر دو شرکت AMD و Intel با هر نسل، پیشرفت های قابل توجهی در IPC (دستورالعمل در هر سیکل) ارائه می کنند.

21 فروردین 1403

از پیشخدمت ربات تا منو های مبتنی بر DNA: چگونه هوش مصنوعی صنعت غذا را تغییر می دهد؟

تصور کنید که به یک رستوران می روید و اولین چیزی که هنگام ورود می بینید یک صفحه نمایش است. دوربینی با دید مصنوعی تشخیص می دهد که شما تنها آمده اید یا به عنوان یک زوج یا همراه خانواده آمده اید. یا آن که مرد هستید یا زن. بر اساس این اطلاعات صفحه نمایش گزینه...

11 مرداد 1402

از دولت موبایل تا هوش مصنوعی ، می خواهیم سال جاری متفاوت باشیم

پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک روز شنبه اول بهمن 1401 در تهران برگزار می گردد.

23 دی 1401

حمایت جهاد دانشگاهی تهران از کسب و کارهای نوپای دانشجویی

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی تهران با اعلام آمادگی برای حمایت این نهاد از کسب و کارهای نوپای دانشجویی گفت: امید می رود با تاسیس مرکز شتابدهی، بتوان کمکی برای جلوگیری از فرار مغزها باشیم و با معرفی ایده های نو به شرکت های تجاری، علاوه بر افزایش کیفیت و تنوع...

10 آذر 1400

126 میلیون تن تولیدات کشاورزی داریم، باید به سمت علمی کردن کشاورزی برویم

خبرنگاران/کرمانشاه معاون ترویج و آموزش سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی اندازه فراوری محصولات کشاورزی کشور را 126 میلیون تن اعلام و تاکید نمود: برای افزایش این فراوریات و خلق ثروت در حوزه کشاورزی باید به سمت علمی کردن این حوزه حرکت کنیم.

23 آبان 1400

توان بخشی افراد کم توان جسمی با حمایت بنیاد برکت

شرکت دانش بنیان مشارکتی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام پیروز به تولید فن آوری توان بخشی هوشمند برای افرادی شد که از لرزش دست رنج می برند.

26 شهریور 1400

3 طرح دانشگاه آزاد قزوین در رویداد کاروان سرمایه گذاری استارت آپی برگزیده شدند

سه طرح استارت آپی مرکز فناوری و نوآوری سینتک دانشگاه آزاد قزوین در رویداد مجازی کاروان سرمایه گذاری استارت آپی استان قزوین برگزیده شدند.

30 آبان 1399

تخفیف 50 درصدی به شرکت های خلاق حاضر در اینوتکس

شرکت های خلاق حاضر در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX از تخفیف 50 درصدی برخوردار می شوند.

6 اردیبهشت 1399

چگونه سرمایه گذار را برای سرمایه گذاری در استارتاپمان متقاعد کنیم؟

موسسین کسب وکارهای نوپا یا استارتاپ ها دغدغه های زیادی در پیدا کردن سرمایه مناسب دارند. برای همین، پیدا کردن سرمایه گذارانی که به این موسسین اعتماد کنند امری سخت است. در این مقاله به صورت مختصر 7 مورد از روش هایی که می توانید راحت تر سرمایه گذار پیدا کنید...

7 دی 1398

آشنایی با فین تک

فین تک یا فناوری اقتصادی به معنای کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات اقتصادی است.

6 دی 1398