راهنمای سفر

کتیبه های گنجنامه قربانی فقر فرهنگی یا بی تدبیری مدیران؟

مهرماه سال جاری فیلم بالا رفتن یک نفر از بدنه کتیبه های گنجنامه پخش شد. حال پس از گذشت چند ماه، این بار کتیبه ها از گزند چهارشنبه سوری در امان نماند و بار دیگر تیتر رسانه ها شد.

24 اسفند 1402

راز زیبایی مسافران استراباکو !

آب این چهار چشمه باعث شفافیت پوست به دلیل برخورداری از جیوه است و به نظر می رسد رسوبات قرمز رنگ و زیبای آن در صورت فرآوری، برای سفیدی و شفافیت و طراوت و شادابی پوست و درمان بیماری های دیگر مؤثر است.

19 اسفند 1402

چگونه در سال 2024 ویزای توریستی کانادا بگیریم؟ (راهنمای جامع)

دو دسته از افراد برای گرفتن ویزای توریستی کانادا اقدام می کنند، افرادی که اهداف گردشگری دارند و افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند. چه در دسته اول قرار بگیرید یا در دسته دوم، این مقاله می تواند راهنمای جامع شما برای اخذ ویزای توریستی کانادا باشد....

10 بهمن 1402

اعزام غریبانه هاکی بانوان به مسابقات، وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک ناپدری متمول

بانوان هاکی با هزینه شخصی به مسابقات آسیایی اعزام شدند.

8 اردیبهشت 1402

چه کسی تهران را چنارستان نامید ، این روستا مهد چنارهای کهنسال کرج است ، محبوبیت کهنسال ترین درخت سیب برغان

درختان قدیمی بسیاری در ایران وجود دارند؛ استان البرز و کرج نیز از این موضوع مستثنی نیست. به ویژه چنارهای قدیمی که تعدادی از آنها به ثبت ملی هم رسیده اند.

6 اردیبهشت 1402

راهنمای سفر به ابوظبی ، سفر به شهر ثروت

به این شهر خوب نگاه کنین. اینجا شهریه که مثل طلا برق می زنه. شهری که مجله فورچن هم لقب ثروتمندترین شهر دنیارو بهش داده.

14 دی 1401

رویداد های مهم فوریه 2019 آلمان که نباید از دست داد

رویداد های مهم فوریه 2019 آلمانرویدادهای بسیار جالبی هستند که هر ساله در آلمان برگزار می شوند. اگر در ماه فوریه قصد سفر به آلمان را دارید، از جشنواره بین المللی فیلم گرفته تا کارناوال هایی که مردم شهر برپا می نمایند، فوریه ماهی عالی برای سفر به آلمان است....

18 آذر 1401

موج تازه رزرو هتل های تهران در آبان 1400 آغاز شد

تهران یکی از برترین مقاصد گردشگری است. این شهر می تواند نظر گردشگران خارجی و ایرانی را جلب نماید؛ چون انواع و اقسام جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری را در خود جای داده است. از جمله این جاذبه ها پارک آب و آتش، دریاچه مصنوعی چیتگر، پل طبیعت، برج میلاد،...

12 دی 1400

آستان بوسی شاه لوکشف

سفر به قصد زیارت از گذشته در خاطره جمعی ایرانیان ثبت شده. چه سفرهای یک روزه و کوتاه و چه سفرهای طولانی و چندماهه بیشتر به قصد دیدن یک مکان زیارتی بودند.

7 خرداد 1400

معاون وزیر خارجه آمریکا با رهبر اپوزیسیون بلاروس ملاقات می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، استفان بیگون معاون وزارت خارجه آمریکا قرار است روز دوشنبه، در سفر به لیتوانی، با سوتلانا تسیخانوسکایا رهبر اپوزیسیون بلاروس، ملاقات داشته باشد.

17 مهر 1399

ادامه اعتصابات فرانسه ، اختلال در مترو و مدارس ، معترضان: ادامه می دهیم

اتحادیه ها امیدوارند موفقیت سال 1995 خود را تکرار کنند. آنها در اعتصاب سه هفته ای سیستم ریلی و متروی دهه 90 میلادی دولت را به پسگیری مصوبه اصلاح قانون بازنشستگی وادار کردند.

10 بهمن 1398