دوچرخه سواری

پارک های ملی جهان ، 10 پارک ملی به عنوان مقاصد تابستانی جهان

در تابستان، پارک های ملی گریز نهایی را به مکان های زیبا و منحصر به فرد زمین شناسی در کشور، فراهم می کنند. در آن جا چیزهایی برای همه وجود دارد - چه شما در پی چشم انداز ها و اردوگاه در حیات وحش هستید و یا در پی یادگیری در مورد طبیعت، از طریق برنامه های کارشناسی...

6 بهمن 1401

مقاصد عالی برای اولین تجربه سفر بین المللی، لذتی بی پایان در سفر

اولین سفر به کشورهای خارجی به عنوان یک مقصد بین المللی هم بسیار هیجان انگیز و هم کمی دلهره آور است. شاید بیشتر زمان ها سعی کنید دست به کارهایی بزنید که قبلاً انجام داده اید، مخصوصاً مواقعی که از خانه دور هستید، وقتی که این کار در دفعات بعد آسان تر گردد...

5 بهمن 1401

زیباترین جاذبه های گردشگری کشور اسپانیا و عالمی متنوع در اروپا

کشور زیبا و چشم نواز اسپانیا از جمله محبوب ترین و مشهورترین مقاصد گردشگری در قاره اروپا می باشد. این کشور که دارای فرهنگی غنی، طبیعتی بکر و بی مانند و غذاهایی متنوع و خوش طعم است به تنهایی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در سرتاسر دنیا به شمار می آید. شما...

16 دی 1401

کشف راز لاغری ژاپنی ها؛ ترفند سامورایی ها برای از بین بردن چاقی چیست؟

ژاپنی ها مردمانی هستند که کم تر در میان آن ها افراد چاق می بینید. آیا تا به امروز به این اندیشیده اید که آیا آن ها از روش خاصی برای لاغرشدن و ماندن استفاده می نمایند؟

15 آذر 1401

9 عامل خطر که ما را به حمله قلبی نزدیک می کند

تهران (پانا) - برخی از عوامل خطر حمله قلبی، تحت کنترل شما هستند اما برخی دیگر خیر. بیماری عروق قلب سالانه باعث تقریبا 2,1 میلیون حمله قلبی می شود و بیشتر از 40 درصد از کسانی که دچار حمله قلبی شده اند، می میرند.

30 مرداد 1401

دست دوچرخه سواران ایران در استقامت جاده خالی ماند

به گزارش خبرنگاران، رقابت های دوچرخه سواری جاده آسیا از 5 فروردین در تاجیکستان آغاز و امروز به کار خود پایان داد. امروز سه شنبه نهم فروردین ماه 5 رکابزن کشورمان در ماده استقامت جاده به مصاف رقبای خود رفتند.

11 تیر 1401

21 جاذبه برتر مسکو که نباید از دست بدهید

مسکو مرکز روسیه، جاذبه های گردشگری متنوعی دارد. اگر برای اولین بار است که به مسکو سفر می کنید، بد نیست که قبل از سفر، مهم ترین جاهای دیدنی شهر را بشناسید.

27 خرداد 1401

نظرسنجی: در سفر، بیشتر وقت خود را به چه کاری اختصاص می دهید؟

نظرسنجی این هفته خبرنگاران درباره فعالیت هایی است که در طول سفر به آنها می پردازیم. شما در سفر، بیشتر وقت خود را به چه کاری اختصاص می دهید؟ با خبرنگاران همراه باشید.

16 بهمن 1400

عمل جراحی تعویض مفصل ران و آمادگی های قبل و بعد از آن

در جراحی تعویض مفصل ران که به آن ارتوپلاستی مفصل ران (hip arthroplasty) هم گفته می شود، استخوان و غضروف آسیب دیده برداشته شده و جای آن را اجزای پروتزی خواهند گرفت. محدودیت سنی و یا وزنی برای جراحی تعویض مفصل ران وجود ندارد. در واقع توصیه به جراحی به درجه درد...

9 آذر 1400

صفر تا 100 لایه اوزون، ماجرای اوزون تراپی کریستیانو رونالدو چیست؟

لایه اوزون یک لایه گاز طبیعی است که در قسمت فوقانی جو تشکیل شده و از انسان و سایر موجودات زنده در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

28 شهریور 1400

زندگی در روستای آلزایمری ها

روزنامه خراسان - فاطمه قاسمی: آلزایمر یک بیماری پیش رونده زوال حافظه و کارکرد های مهم ذهنی دیگر است که منجر به از دست دادن مهارت های فکری و اجتماعی، برقراری ارتباط، گفتار، داوری و بسیاری از جنبه های عملکرد روزانه مغز می شود. گاهی این بیماری به حدی شدید...

15 شهریور 1400

ماه رمضان هم می توان ورزش کرد

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و متخصص پزشکی ورزشی با بیان اینکه ورزش یکی از اجزای اصلی زندگی سالم به شمار می رود، تاکید نمود که در ماه رمضان هم می توان فعالیت های ورزشی را در برنامه روزانه قرار داد.

4 خرداد 1400

5 نکته کلیدی که کلیه ها را سالم نگه می دارد

باشگاه خبرنگاران/ کلیه یکی از اجزای حیاتی بدن و عملکرد آن، در سلامت عمومی و کلی بدن بسیار اهمیت دارد. پس توجه کردن به عملکرد و سلامت کلیه ها بسیار مهم است. رعایت 5 نکته ساده در سبک زندگی یاری خواهد نمود تا کلیه ها را در وضعیتی خوب و سالم نگهداری کنیم.

19 مرداد 1399

حضور یک ایرانی در کمیته جهانی دوچرخه سواری نظامیان جهان

محسن سلگی به عنوان یکی از 4 عضو اصلی کمیته جهانی دوچرخه سواری نظامیان منصوب شد.

2 بهمن 1398

معروفترین و زیباترین غارهای دنیا

1- غار علی صدر - ایرانغار علی صدر تنها غار تالابی ایران و از معدود غارهای آبی جهان است. این غار در 75 کیلومتری شهر همدان واقع در ارتفاعات ساری قیه نزدیک روستای علی صدر شهرستان کبودرآهنگ (استان همدان) واقع شده است. ارتفاع غار از سطح دریا 2100 متر است، محوطه...

20 دی 1398

اظهار نظر رئیس سازمان شهرهای متحد درباره شفافیت در تهران

شهردار تهران با محمد سعید رئیس سازمان شهرهای متحد و دولت های منطقه غرب آسیا و خاورمیانه (UCLG MEWA) و هیأت همراه دیدار کرد.

9 دی 1398