تئاتر

آشنایی با فستیوال های کوبا ، مهمترین فستیوال های کوبا کدام است

یکی از مقاصد گردشگری محبوب در تمام فصول سال، کشور کوبا است. کشوری که فرهنگی غنی و مردمانی خونگرم دارد و در جهت ترویج این فرهنگ هر ساله انبوهی از فستیوال ها و رویدادها را برگزار می نماید. اگر قصد سفر به کشور کوبا، کشور اسپانیایی زبان را دارید بهتر است علاوه...

3 مهر 1402

قطعا یا پرسپولیسی هستم یا استقلالی! ، من بچه پولدار گزارشگرهای فوتبال در ایران نیستم!

محمدرضا احمدی، مجری و گزارشگر مطرح تلویزیون به شایعه دستمزد نجومی اش واکنش نشان داد.

22 فروردین 1402

بازیگر قدیمی تلویزیون: بدلکارم نپرید، خودم پریدم!

عباس محبوب از بازیگران قدیمی حوزه طنز در سینما و تلویزیون این روزها خودش را از بازیگران پُرکار می داند اما نه در تلویزیون بلکه در سینما.

9 دی 1401

جایزه بهترین لوکیشن سال 2022 نصیب کدام سریال ها شد؟

سریال های چیزهای عجیب و وراثت از برندگان برتر نهمین جوایز سالانه انجمن بین المللی مدیران مکان (LMGI) عصر شنبه بودند که جایزه بهترین لوکیشن سریال را دریافت کردند.

8 شهریور 1401

بازیگر معروف تونسی سریال سلمان فارسی درگذشت

هشام رستم بازیگر سرشناس تونسی که در سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری نیز نقش آفرینی نموده بود، دیروز درگذشت.

1 مرداد 1401

21 جاذبه برتر مسکو که نباید از دست بدهید

مسکو مرکز روسیه، جاذبه های گردشگری متنوعی دارد. اگر برای اولین بار است که به مسکو سفر می کنید، بد نیست که قبل از سفر، مهم ترین جاهای دیدنی شهر را بشناسید.

27 خرداد 1401

تفریحات در آلمان

تفریح و تفریح از دیدگاه هر فرد و هر سلیقه ای فرق دارد؛ اما آلمان کشوری است که برای تفریحات خانوادگی و انواع تفریح های مدرن و خوشگذرانی های لوکس، بی نظیر ترین گزینه ها را در اختیارتان قرار می دهد. در هر شهر آلمان می توانید اوج هنر و فرهنگ اروپایی را در کنار...

1 خرداد 1401

سارانسک در یک نگاه

شهر سارانسک مرکز جمهوری موردویا و از شهرهای مهم اقتصادی و بازرگانی فدراسیون روسیه محسوب می شود. جاذبه های گردشگری سارانسک عبارتند از کلیسای تاریخی سنت جان، کلیسای سه قدیس، موزه ارزیا و... که باید ببینید.

20 فروردین 1401

موج تازه رزرو هتل های تهران در آبان 1400 آغاز شد

تهران یکی از برترین مقاصد گردشگری است. این شهر می تواند نظر گردشگران خارجی و ایرانی را جلب نماید؛ چون انواع و اقسام جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری را در خود جای داده است. از جمله این جاذبه ها پارک آب و آتش، دریاچه مصنوعی چیتگر، پل طبیعت، برج میلاد،...

12 دی 1400

زندگی در روستای آلزایمری ها

روزنامه خراسان - فاطمه قاسمی: آلزایمر یک بیماری پیش رونده زوال حافظه و کارکرد های مهم ذهنی دیگر است که منجر به از دست دادن مهارت های فکری و اجتماعی، برقراری ارتباط، گفتار، داوری و بسیاری از جنبه های عملکرد روزانه مغز می شود. گاهی این بیماری به حدی شدید...

15 شهریور 1400

پورصمیمی با خوشدلان به صحنه می آید

مهر/ پریزاد سیف میخواهد نمایش خوشدلان را بعد از خاتمه شرایط کرونایی تئاتر با حضور سعید پورصمیمی روی صحنه ببرد؛ اثری با فضای طنز که به وسیله پورصمیمی در حال نگارش است.

11 مرداد 1400

بازیگر خورشید: قبلا قلیان می کشیدم، الان کتاب می خوانم

ایرنا/ بازیگر نوجوان فیلم خورشید و برنده جایزه بهترین بازیگر جوان جشنواره فیلم ونیز در سال 2020، گفت: بعد از بازی در فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی یک روح الله دیگری شده ام. قبلا قلیان می کشیدم ولی الان کتاب می خوانم. انگار از نو متولد شده ام.

4 مرداد 1400

روایت مظفری از ماجرای فیلم&zwnjنامه&zwnjای با عناصر فیلم&zwnjفارسی

بازیگر سریال ماندگار پهلوانان نمی میرند دلیل غیبت طولانی اش در دنیای تصویر را فقدان تفکر و اندیشه در سریال سازی و عدم توجه به اجرای درام مطرح نمود.

26 دی 1399

نخستین سری واکسن روسی کرونا تا دو هفته آینده آماده می گردد ، مردم مسکو چه نظری دارند؟

مقامات روسیه می گویند نخستین سری نخستین واکسن تاییدشده کووید-19در دنیا تا هفته آینده آماده خواهد بود و نگرانی های ابراز شده درباره بی خطر بودن این واکسن به علت تایید سریع آن، بی پایه است.

11 مهر 1399

اهدای کتابخانه شخصی زوج هنرمند به کتابخانه مرکزی یزد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، همزمان با یازدهمین سالگرد درگذشت نیما مسرّت و همسر مرحومش وحیده مهرافزا، کتابخانه شخصی این زوج هنرمند از سوی خانواده شان به کتابخانه تازه بنیان مرکزی یزد اهدا شد.

9 شهریور 1399

بحران کرونا پیامد های فرهنگی زیادی در پی خواهد داشت ، برای چنین بحرانی آمادگی نداشتیم

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: موضوع کرونا همین طور که اقتصاد، سیاست، فعالیت های مناسبت های ما را تحت الشعاع قرار می دهد زیست فرهنگی ما را هم تحت الشعاع قرار می دهد.

26 اردیبهشت 1399

خبرنگاران سهم محمود پاک نیت در مهار بحران کرونا؛ نه به سفر

شیراز-خبرنگاران- محمود پاک نیت بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از مردم ایران خواست در ایام نوروز در خانه بمانند و به مسافرت نروند.

17 اردیبهشت 1399